Poznaj historię firmy

Jesteśmy polskim producentem narzędzi ściernych z 30-letnim doświadczeniem.
Dlaczego my? 

ARMES to 30 lat doświadczenia
w produkcji narzędzi ściernych.

Jesteśmy jedną z najdłużej działających firm 
w branży. Bliska współpraca z naszymi klientami zawsze sprzyjała rozwojowi i wspólnemu szukaniu rozwiązań. 

image

1993

image

1996

image

2014

image

2024

1991.
Właściciel firmy – Sławomir Zadrużniak podejmuje pierwsze próby prowadzenia swojej własnej działalności pod nazwą „Zakład Ślusarstwa Produkcyjnego” Sławomir Zadrużniak
15 listopada 1993

Powstaje Zakład Artykułów Ściernych ARMES. Założyciel firmy postanawia wykorzystać możliwości szybko rozwijającego się wolnego rynku w Polsce
i łączy je ze swoim przedsiębiorczym zmysłem oraz wykształceniem 
i umiejętnościami technicznymi wspartymi skromnymi oszczędnościami. Pierwszym produktem wykonanym chałupniczo we własnej kuchni jest ściernica listkowa na trzpieniu, która po 30 latach działalności dalej wiedzie prym w naszej ofercie. Obecnie jednak produkowana 
w zautomatyzowanym procesie przy użyciu samodzielnie zaprojektowanych i wykonanych maszyn.

1994

„Garażowa” produkcja nabiera rozpędu, załoga powiększa się do 11 osób, rosną inwestycje w park maszynowy, który w nowej lokalizacji ma więcej miejsca do dyspozycji ( ul. Handlowa 13, Stalowa Wola)
1996

Powiększa się część administracyjna firmy, tworzymy osobne biuro (ul. Wojska Polskiego 16A, Stalowa Wola)

1997

Umowa o współpracy z firmą Starcke GmgH & Co.KG, której stajemy się przedstawicielem w Polsce daje początek wizji firmy, której jesteśmy wierni do dziś – produkcji narzędzi najwyższej jakości w oparciu
o surowce najlepszych marek.
1998 – 2004

Lata wytężonej pracy i kluczowych inwestycji. Na pierwszych gruntach zakupionych na własność powstają 4 hale produkcyjne i magazynowe oraz budynek biurowy. Inwestujemy w rozwój parku maszynowego, nasza załoga podwaja się. To czas spotkań z dostawcami i kontrahentami, udziału w licznych targach i wykorzystania naszego potencjału. ARMES wkracza na rynki międzynarodowe.

2006

Szeroko kreślimy kolejne plany rozwojowe – zakup 17 ha terenu 
z budynkami po dawnych Zakładach Mięsnych w Nisku to kolejne przestrzenie, w których rozwijamy produkcję i zwiększamy magazyny, aby zapewnić naszym klientom najwyższy poziom obsługi i dostępność towaru.

2007

Tworzymy oddział – Zakład Mechaniczny ARMES. Wzmacnia on fundament, na którym powstała firma – budowę maszyn od koncepcji, przez projektowanie aż do wdrożenia. Zespół konstruktorów, automatyków i technologów ma za zadanie optymalizację
i automatyzację produkcji. Jest to duży wkład w umacnianie naszych celów – niezależności, dostosowywania się do potrzeb klientów oraz spełniania wysokich standardów. Zakład Mechaniczny pozyskuje klientów w obszarze obróbki skrawaniem, równocześnie produkując detale niezbędne do budowy maszyn i tworzenia oprzyrządowania. Zyskujemy własną ekipę zajmującą się serwisowaniem maszyn. Zadaniowe podejście wsparte własnym szerokim zapleczem skutkuje możliwością szybkiego wdrażania nowych materiałów i produktów do oferty.
2008

Drugie pokolenie rozpoczyna pracę w firmie, 2 córki włączają się w zarządzanie firmą.
2014

Koncentrujemy się na informatyzacji poprzez wdrożenie systemów klasy ERP, obieg informacji staje się szybszy, a dane dostępne dla poszczególnych działów

2015

Podpisanie umowy z firmą 3M. Zakład Artykułów Ściernych ARMES jest oficjalnym Dystrybutorem i Konwerterem produktów 3M.

3M jest firmą reprezentującą wiele różnych dziedzin techniki, prowadzącą działalność produkcyjno-handlową w skali całego świata, 
w pięciu grupach biznesowych: Ochrona Zdrowia, Produkty Konsumenckie, Bezpieczeństwo i Grafika Reklamowa, Przemysł (m.in. Materiały ścierne oraz Taśmy i Kleje), Elektronika i Energetyka

Specjalizujemy się w sprzedaży produktów z działów: Materiały Ścierne, Taśmy i kleje Przemysłowe, BHP, Naprawy blacharsko-lakiernicze.

2020-2023

Nasze konsekwentne działania na przestrzeni 30 lat owocują silnym zapleczem kadrowym, technologicznym i magazynowym. Budowane latami strategiczne więzi z klientami i dostawcami pozwalają przetrwać trudne czasy pandemii i niestabilności geopolitycznej. Jesteśmy z i dla naszych klientów.

2023

Przenosimy całą części administracyjną i wysyłkową, a także większość magazynów do lokalizacji przy ul. Sandomierskiej Bocznej 2.
01.08.2024

1 sierpnia 2024 roku nasza firma przeszła ważne zmiany organizacyjne – została przekształcona z jednoosobowej działalności gospodarczej w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością. To krok mający na celu dalszy rozwój naszej działalności, umocnienie pozycji rynkowej oraz zapewnienie bardziej efektywnej obsługi naszych Klientów i Partnerów.

01.07.2025

 

Z dniem 1 lipca 2025 roku uruchomimy nową platformę sprzedażową B2B, która umożliwi naszym Klientom biznesowym szybki i wygodny dostęp do pełnej oferty produktów i usług. Platforma została stworzona z myślą o zapewnieniu nowoczesnego, intuicyjnego doświadczenia zakupowego oraz usprawnieniu procesów zamówień i komunikacji. Zapraszamy do rejestracji oraz korzystania z nowych możliwości, jakie oferuje nasza platforma B2B.